Existují různé techniky jak odlišit důležité e-maily od ostatních. Pojďme si představit nejčastější z nich.
Důležité e-maily je možné označovat a následně třídit různým způsobem.
- používat kategorie
- označovat jako zprávy zpět jako nepřečtené
- používat příznaky – vlajky
- připnout zprávy špendlíkem
- používat složky
Používání kategorii
Kategorie je možné vytvářet, přejmenovávat a samozřejmě mailům přiřazovat.

Podle kategorií je možné maily řadit.

Označování zpráv jako nepřečtených

Nepřečtené zprávy poutají pozornost – proto je možné zprávy určené k vyřízení označit zpět jako nepřečtené. Nepřečtené zprávy je možné vyfiltrovat.

Příznak
Zprávě je možné přidat příznak. Zde je možné ještě nastavit dobu splnění. Podle příznaku je možné filtrovat.

E-maily označené příznakem se automaticky zobrazují v aplikaci ToDo v sekci E-mail označený příznakem.

Připnutí zprávy špendlíkem
Zprávy, které mají být viditelné nahoře ve složce doručená pošta je možné připnout špendlíkem.

pozn. připnutí špendlíkem je možné jen u řazení zpráv pomocí Datumu (říjen 2025).
Zero inbox – prázdná doručená pošta
Technika zero inbox je postavená na pravidelném odklízení mailů do složek. Přesouvat maily do složek je možné tažením myši nebo také příkazem Přesunout.

Výše uvedené postupy je možné kombinovat a také automatizovat.
Pokud chcete rychle daný mail automaticky označit štítkem a zároveň jej přesunout do zvolené složky můžete si pro to nastavit tzv. rychlý krok.

Po zvolení akce Přidat rychlý krok se naklikají konkrétní akce.

Jinou možností je automatické třídění do složek (nebo jiná akce) hned při příchodu mailu.

Zde podrobné nastavení:
