Encyklopedie

Jak vytvořit šablonu v MS Powerpoint?

Vytvoření šablony může urychlit práci při vytváření nových prezentací.

Prvním krokem pro vytvoření šablony je připravená prezentace – forma, obsah.

Často vytváříme šablony, které žádný obsah nemají, mají jen přednastavený design, font a velikost písma. Pro přípravu designu prezentace použijeme nástroj předloha snímků.

 

Připravenou prezentaci uložíme jako šablonu, tedy zvolíme formát potx. Předem nastavená cesta je Dokumenty > Vlastní šablony Office

 

Pokud chceme vytvořit nový soubor z této šablony, jdeme na položku Nový → Vlastní šablona → Vlastní šablony Office

 

V následujícím dialogovém okně klikneme na příkaz Vytvořit. Vznikne nový soubor dle této šablony. Ten můžeme uložit na uložiště standartním způsobem.

 

Chcete se dozvědět více?
Navštivte náš kurz Powerpoint - základy
Zjistit více