Jednoduchým správcem úkolů je To Do. Představme si jak funguje.
V prostředí MS Outlook je možné používat různé klávesové zkratky
Ve VBA musíme důsledně rozlišit práci s poznámkami a komentáři. Více v článku.
Relace slouží k vytvoření vazeb mezi tabulkami, více v článku!
Vizuály v Power BI jsou často klikací, dají se procházet. Představme si, jak na to!
V MS Outlook existuje skupina a skupina kontaktů. Rozdíl mezi nimi je poměrně výrazný. Více v článku.
V cloudovém prostředí Microsoft 365 najdete kromě tabulkového editoru MS Excel i aplikaci s názvem Lists. K čemu slouží a kdy ji využít místo MS Excel?
Cloudové prostředí Microsoft 365 obsahuje velké množství aplikací. Pojďme si v nich udělat pořádek.
Hierarchie je v datové analýze často používaný pojem. Pojďme si jej představit v prostředí Power BI.
Práce s časem je v prostředí Power BI specifická. V níže uvedeném článku si představíme, jak je možné pracovat s dny v týdnu.